Opleiding voor medewerkers en klanten.
Je hele cursusadministratie in AFAS. Het hele proces van inschrijven, volgen, factureren en evalueren wordt geborgen. Alle communicatie kan digitaal verlopen via de mail en het klantportal.
Uitgangspunten:
Aanmelden voor een evenement kan zowel via Profit, InSite en OutSite. Standaard worden er berichten verstuurd om deelnemers te herinneren.
Per cursus en deelnemers kunnen factuurbedragen vastgelegd worden. Bij het factureren van cursussen worden de te factureren deelnemers automatisch voorgesteld. Uiteindelijk kun je door middel van de peildatum en selecties zelf bepalen welke deelnemers en cursussen je wilt meenemen met de facturatierun.
Na het volgen van de cursus kunnen deelnemers deze evalueren via InSite of OutSite. Hiervoor kun je een automatische herinnering laten sturen richting de deelnemers. De resultaten worden hiermee inzichtelijk voor jouw organisatie.
Alle acties en de planning die komen kijken bij het organiseren van een evenement of cursus houd je bij in het draaiboek.
De backoffice van de cursussen wordt gevormd door de cursusbeheer portaal. In het portaal komen alle inschrijvingen en de vragen van de docenten terecht. Hiermee heeft de docent een plek waar alle informatie samenkomt en gebruikt kan worden voor het voorbereiden en evalueren van cursussen.
Het docenten portaal richt je in om de beoordeling te zien, een beoordeling te geven en vragen te stellen aan deelnemers.
Het dashboard Cursussen geeft inzicht in cursussen, de cursusomzet, en de bezetting van de cursussen. Verder vind je natuurlijk ook inzichten van de deelnemers terug. In het dashboard kan je eenvoudig switchen tussen cursussen of sessies. Zo kan je zelf bepalen welke inzichten er voor jou belangrijk zijn.