Klantdossier in Accountancy

Altijd en overal inzicht in klantdata.



Introductie


Met behulp van het digitale dossier heb je je klantdata altijd en overal binnen handbereik. Het dossier is opgebouwd op basis van de typen dienstverleningen van het accountantskantoor. Denk aan het fiscaal- en adviesdossier. Het dossier wordt gevuld met behulp van de PCC. Direct vanuit de eigen verkenner en outlook mailbox worden stukken in het dossier geplaatst.Voor het digitale dossier bepaal je op welke bestemming je dit wilt vastleggen en of er een workflow gekoppeld moet worden. 

Je kunt dossieritems insturen in InSite, OutSite en in Profit. Via de autorisatie moet je toegang krijgen tot het insturen of inzien van de gegevens.


Voordelen:

  • Altijd en overal inzicht in klantdata.
  • In te sturen in InSite, OutSite en Profit.
  • Ook volledig beschikbaar voor de klant zelf via de meegeleverde klantportal.


Lees meer over onderstaande deelthema's


1. Permanent dossier


De dossierstukken die (bijna) nooit veranderen zoals bijvoorbeeld de KvK-inschrijving en ID-bewijzen maar ook Hypotheekakten en koopovereenkomsten.

2. Jaarrekeningdossier


Alle acties en documenten met betrekking tot de jaarrekening.

3. Fiscaaldossier


De dossierstukken met betrekking tot de cliënten IB, Vpb en OB die je hebt verwerkt.


4. Adviesdossier


Alle dossierstukken met betrekking tot het advies dat je hebt gegeven.

5. Administratiedossier


Volledig inzicht in de dossierstukken met betrekking tot de financiële administratie.

Beschikbare cursussen

Wil je een cursus volgen over een onderwerp van dit thema?