De inkooprelatie heeft een bevestiging gestuurd van de order.
Voordat je direct aan de slag gaat met de inrichting is het goed dat je nadenkt over onderstaande vragen. Dit zijn bepalende keuzes voor de inrichting van het proces. Ga je dit samen oppakken met bijvoorbeeld een AFAS consultant, zorg dan dat je deze vragen goed hebt voorbereid voordat de consultant op de stoep staat.
Zorg dat alle medewerkers betrokken zijn bij de vereenvoudiging van het administratieve proces rondom de secundaire inkoop.
Voo de ontvangstbevestiging kan je gebruik maken van kenmerken. In Profit leveren we standaard de volgende kenmerken mee:
Lees hier meer.
(checklist)
Controleer de standaard meegeleverde basisinrichting aan de hand van onderstaande rubrieken.
Registreer hier de ontvangst van de order door de inkooprelatie.
Het aanmaken van de orderbevestiging leg je vast bij de inkooporder.
Een overzicht van alle orderbevestigingen toon je op InSite. Voeg de link naar het overzicht toe aan de banner met verschillende overzichten op de portal pagina Inkoop.