Klantbeheer

Inzicht en beheer van klanten en de taken die er voor klanten moeten worden verwerkt. 



Introductie


Via deze pagina regels je alles omtrent klanten kan worden geregeld. Klantwijzigingen worden centraal verwerkt en kunnen via deze pagina worden aangevraagd. Daarnaast worden er automatisch taken uitgezet bij de juiste persoon voor de werkzaamheden die verricht moeten worden voor je klanten. Vanuit deze pagina heb je hier volledig grip op.


Voordelen:

  • Volledig grip op je klantgegevens.
  • Voor iedereen inzicht in de klantgegevens.
  • Taken komen automatisch bij de verantwoordelijke.


Lees meer over onderstaande deelthema's




1. Portal dossier

Via deze pagina kan je eenvoudig in alle dossieritems van klanten zoeken.  Je kunt hier ook direct nieuwe dossieritems toevoegen. 

Op deze manier heb je alles met betrekking tot het dossier overzichtelijk bij elkaar op één pagina.

2. Notitie

Voor het digitale dossier bepaal je op welke bestemming je een Notitie wilt vastleggen. Een notitie is het meest eenvoudige dossieritem.


3. Klantwijziging

Het is essentieel dat de data van klanten goed is geborgd. Hiervoor hebben we een workflow aangemaakt waarin elke medewerker een aanvraag mag insturen voor het wijzigen van klantgegevens. 


4. WWFT verklaring

Vanuit de klantacceptatie kan aanvullend de workflow worden gestart voor de controle van "Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme."

In deze workflow worden alle benodigde vragen vastgelegd en beoordeeld om tot een goede controle te komen.

5. Repeterende taken

De taken voor je klanten die je regelmatig uitvoert. Denk hierbij aan de Aangifte btw verwerken of de Financiële administratie verwerken.


Beschikbare cursussen

Wil je een cursus volgen over een onderwerp van dit thema?