Inzicht en beheer van klanten en de taken die er voor klanten moeten worden verwerkt.
Via deze pagina regel je alles omtrent klanten kan worden geregeld. Klantwijzigingen worden centraal verwerkt en kunnen via deze pagina worden aangevraagd. Daarnaast worden er automatisch taken uitgezet bij de juiste persoon voor de werkzaamheden die verricht moeten worden voor je klanten. Vanuit deze pagina heb je hier volledig grip op.
Voordelen:
Via deze pagina kan je eenvoudig in alle dossieritems van klanten zoeken. Je kunt hier ook direct nieuwe dossieritems toevoegen.
Op deze manier heb je alles met betrekking tot het dossier overzichtelijk bij elkaar op één pagina.
Voor het digitale dossier bepaal je op welke bestemming je een Notitie wilt vastleggen. Een notitie is het meest eenvoudige dossieritem.
Het is essentieel dat de data van klanten goed is geborgd. Hiervoor hebben we een workflow aangemaakt waarin elke medewerker een aanvraag mag insturen voor het wijzigen van klantgegevens.
Vanuit de klantacceptatie kan aanvullend de workflow worden gestart voor de controle van "Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme."
In deze workflow worden alle benodigde vragen vastgelegd en beoordeeld om tot een goede controle te komen.
De taken voor je klanten die je regelmatig uitvoert. Denk hierbij aan de Aangifte btw verwerken of de Financiële administratie verwerken.