Kopersbeheer

De koper centraal stellen in het proces.



Introductie


De koper of verkooprelatie is een belangrijke speler binnen het proces van het bouwen, verbouwen of renoveren van huizen. De koper heeft maar twee eisen:

  1. De koper wil een keuzelijst hebben voor meer en minderwerk om het huis te laten voldoen aan het perfecte plaatje.
  2. De communicatie daaromtrent moet in deze tijd digitaal plaatsvinden.

Voor beide opties kom je terecht bij het kopersportaal. Daar kan de klant alles registreren, vragen en kiezen, maar kan aan onze kant de klantbegeleider ervoor zorgen dat alle acties worden opgevolgd en vastligt in het dossier.


Voordelen:

  • Volledig digitaal.
  • Toegankelijk voor de klant en kopersbegeleider.
  • Optiekeuze per type woning beschikbaar.


Lees meer over onderstaande deelthema's




1. Optiebeheer


Binnen een nieuwbouwproject wil je het droomhuis voor elke koper bouwen. Uiteraard wel met een ruime basis inrichting, maar ook met een standaard optielijst. Dan moet je denken aan plaatsen van zonnepanelen, buitenkraan, extra stopcontact, loze leidingen of zelfs verlenging van de woonkamer met een uitbouw of dakkapel. Deze optielijst per type woning is vervolgens te gebruiken om in één keer de keuzelijsten voor alle woningen binnen het project te genereren.

2. Kopersportaal


Digitaal communiceren met de klant over het nieuwe huis doe je via het kopersportaal. Een OutSite protaal waar iedere klant een eigen afgeschermd deel te zien krijgt.

Je gebruikt dit onder andere voor informatie over de woning, vraag en antwoord, de optiekeuzelijst en het dossier met alle relevante documenten.

Beschikbare cursussen

Wil je een cursus volgen over een onderwerp van dit thema?