Branche Accountancy

Je hebt met Profit Accountancy één totaaloplossing voor je cliëntenautomatisering en kantoorautomatisering. Dat heeft grote voordelen voor jou en voor je cliënten.

Introductie

Het automatiseren van de accountancy branche is een vak apart. Dit komt doordat je te maken hebt met de eigen kantooradministratie én met de klantadministratie. Daarnaast wordt er heel breed gewerkt met de applicatie: je gebruikt niet alleen Financieel, maar ook CRM, HRM, Payroll, Fiscaal en Uren/Declaraties.

Voordelen:

  • Totaaloplossing voor gehele proces.
  • Online samenwerken met de klant via de Accountancy portal.
  • Digitaal adviseren.
  • Meer efficiëntie met XBRL/SBR.
  • Koppeling met CaseWare mogelijk.

Lees meer over onderstaande deelthema's

 

 

 

1. Basisinrichting

Welke onderdelen zul je in de basis goed moeten inrichten om optimaal gebruik te maken van zowel de interne als de externe administratie van het kantoor?

Profit is een geïntegreerd product waarin je veel gegevens eenmalig en centraal vastlegt. In dit gedeelte voeg je de eerste omgeving toe en leg je bedrijfsadministratieve basisgegevens vast. Basisgegevens worden vaak in meerdere onderdelen van Profit gebruikt.

2. Intern

Met intern bedoelen we de eigen kantooradministratie. In deze administratie worden de cliënten opgevoerd en leggen de medewerkers naast hun declarabele uren ook het verlof en verzuim vast.

Uiteraard krijgen de medewerkers ook salaris vanuit deze omgeving. 

3. Extern

Met extern bedoelen we alle diensten met betrekking tot de cliënten van het kantoor. 

Voor de ene cliënt doe je de OB aangifte, voor de andere verzorg je de jaarrekening of doe je de verloning van het personeel. 

 

Beschikbare cursussen

Wil je een cursus volgen over een onderwerp van dit thema?