Eenmalige vastlegging van gegevens waarmee je tijd én geld bespaart.
Voordelen:
Bij het werken met Profit gaan we uit van een omgeving. Binnen de omgeving leg je op het hoogste niveau-instellingen vast die voor alle modules werken.
Denk daarbij aan het Profit Communication Center (PCC), communicatieprofielen, mailserver etc.
Om het contact met jouw relaties goed te houden is het essentieel om zoveel mogelijk van ze te weten en vast te leggen. Alleen dan kun je optimaal anticiperen op alles wat hen aangaat: wensen, vragen, voorkeuren, maar ook klachten. Een goede dienstverlening levert je uiteindelijk veel op, maar dat kan alleen als je een actueel en compleet beeld hebt over wat er bij de relaties leeft.
Dit onderdeel heeft betrekking op de inrichting van de financiële processen van de financiële administratie(s). Bij het inrichten van de financiële processen maak je ook gebruik van de basisinrichting. In de basisinrichting leg je bedrijfsadministratieve basisgegevens centraal vast, zodat je deze gegevens in meerdere onderdelen van Profit kunt gebruiken.
Profit Fiscaal is gebaseerd op een visie waarbij de focus ligt op het beheersen van het proces van de aangifte: de juiste mensen de juiste dingen laten doen. Samen met een goede borging van kennismanagement en het toepassen van workflowmanagement wordt daardoor een grotere efficiency bereikt. Zo heb je meer tijd voor de cliënt en kan je meer adviezen geven.
Wil je optimaal gebruik maken van alle HRM-functionaliteiten dan zul je van bovenaf moeten beginnen met een cao, werkgever en het belangrijkste van alles: het organigram.
Gebruik je HRM als basis voor het verlonen van de medewerkers? Het inrichten van de cao, werkgever en de betalingen zijn daar onderdelen van.
Uiteraard komen ook de Payroll Auditor en loonbeslag aan bod.
Binnen Accountancy worden abonnementen ingezet als voorschot. Deze kunnen verrekend worden binnen de conceptfacturatie. In het abonnement leg je de gemaakte prijsafspraken vast. Deze kun je periodiek factureren aan je verkooprelatie.
Voordat je de uren kunt registreren in de nacalculatie of declaraties kunt sturen naar je klanten moet je zorgen dat de registratie van uren, eenheden en kosten is ingesteld.
Het visitekaartje van je organisatie is toch wel de factuur die je verstrekt aan de klant voor de geleverde goederen of diensten. Het gevolg van de factuur is natuurlijk de financiële verwerking en de instellingen die je daarvoor moet doen.