Wat kan ik allemaal zelf doen?
Voordelen:
Om in te kunnen loggen op het AFAS Online platform heb je twee dingen nodig. Namelijk een werkende internetverbinding en een werkende Smartphone waarmee je via de AFAS Pocket je inlog kunt bevestigen.
Dat noemen we twee-factorauthenticatie.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen data, en bent ook in staat om zelf je eigen gegevens te wijzigen of aan te vullen.
Dit noemen we Employee Self Service.
De App die je naast het bevestigen van je inlog ook kunt gebruiken diverse andere taken. Dit is afhankelijk van de uitrol binnen je organisatie, maar je kunt o.a. gebruik maken van het aanvragen van verlof, het ziek en hersteld melden. Het inzien van contacten, taken, berichten, je agenda, de contacten, bezetting van je afdeling en je loonstroken.
Daarnaast kun je ook je declaratie indienen en de bon als foto bijvoegen.
Alle informatie van de organisatie krijg je via InSite gestructureerd aangeboden. Daarnaast ben je een belangrijk onderdeel voor het taakgestuurd werken. Je bent in staat een workflow te starten en af te handelen.
In het overzicht mijn taken staan alleen de taken waar er actie van je wordt verwacht.