Met Profit kun je veel ondersteunende afdelingen goed automatiseren.
Veel organisaties hebben diverse processen die ze wel gebruiken, maar niet tot de kernactiviteit van het bedrijf behoren. Dit noemen we secundaire processen. Deze worden over het algemeen ingericht met een workflow om het proces volledig digitaal te laten verlopen. Voor deze processen is in veel gevallen ook een portalpagina opgenomen om diverse documentatie overzichtelijk te presenteren.
Voordelen:
Heb je een vraag aan de ondernemingsraad of een goed idee waar de OR iets mee kan doen, stuur het in via de workflow.
Bekijk het handboek en de lopende agenda op de portalpagina.
Heb je een vraag of een goed idee voor de personeelsvereniging. Laat het ze weten via de workflow.
Ben je benieuwd wat ze doen bekijk dan de portalpagina.
Uiteraard kun je je ook aanmelden en doe je gezellig mee met de activiteiten.
Heb je een technisch probleem of wil je extra software op je pc, stuur dan een ICT aanvraag in. De workflow komt bij de systeembeheerders terecht.
Kijk eerste even op de portalpagina van de afdeling of de melding al is gedaan, zodat je onnodig dubbel werk voorkomt.
Alle HR gerelateerde zaken vind je op de HR portaal. Daar heb je ook de mogelijkheid om je vraag te stellen. Je krijgt ook antwoord via de workflow.
De ondersteunende afdeling als het gaat om het versturen van pakketjes, het schoonmaken of het verzorgen van de overwerkmaaltijden.
Je stuurt niets via de mail, maar alles zit in de workflow, zodat er niets vergeten kan worden.
De veiligheid, gezondheid en welzijn binnen je organisatie kent een aantal (wettelijke) taken. Daarvoor is een preventiemedewerker in de organisatie nodig. Deze werkt nauw samen met OR, bedrijfsarts en HR.
De portaal waar je alles kunt vinden over de vertrouwenspersonen binnen je organisatie. Wie zijn het, hoe kun je ze bereiken.
Wat moet je doen in geval van een calamiteit. Is er brand, ongeval of ontruiming? Lees de te volgens stappen en instructies goed door en zorg ervoor dat de medewerkers die een bhv opleiding hebben gevolgd ook zichtbaar zijn op de portal.
De organisatie is in beweging en wil graag doorontwikkelen met Profit. Alle mooie verbeterpunten wil je natuurlijk niet via de mail ontvangen, maar netjes via de workflow.
Heb je het vermoeden dat er sprake is van een datalek?
Stuur dan een melding in.
Afhandelen van service- en garantieaanvragen